lunes, 18 de agosto de 2008

Derrotas con boa imaxe

Este sabado 16 disputaronse en Melide dous encontros que enfrontaron o Jim Sports Melide Fs co Azkar Lugo que serviron de presentacion para os equipos locales. A tarde - noite estivo moi entretida con dous partidazos que so tiveron como pega o problema surxido cos arbitros que retrasou todo un pouco.
A festa comezou ca presentación do equipo xuvenil dirixido por Tonecho que logo dun inicio un tanto dubitativo no que o Azkar se puxo 0-4, asentouse no campo e rematou o encontro cun axustado 3-4, e cunha boa imaxe dun equipo que onte xogaba o seu primeiro encontro.
Tamén axustado foi o encontro dos seniors locais co Azkar Lugo B xa que rematou con 0-1 no marcador pero no que o Melide Fs tivo varias ocasións claras sobre todo nos pes de Cristian e Diego.
Os xogadores que estiveron na presentación foron: Tapi (1), Piston (2), Garimbas (3), Diego (4), Bareto (5), Rober (6), Cristian (7), Chino (8), Iván (10), Angel (12), Cordido (13), Humberto (14), Portos (15) e Chopo (16), con Baby e Sergio no banco e algunha baixa.
Todos os xogadores fixeron un gran traballo sobre todo en defensa, pero de destacar a alguen eu fariao con Cristian e Chopo. Pero por encima dos xogadores eu destacaria a aficion que acudiu nun numero importante a ambos encontros e non parou de animar.
Intentarei facer unha entrada nos proximos dias coas fotos dos encontros pero mentres tanto anunciarvos que o Sabado 23 poderemos vivir un derbi no pavillón de Melide entre o Arzua Fs e o Melide Fs, en principio as 20:00h pero e un horario que ainda esta por confirmar.
Un saudo

9 comentarios:

Anónimo dijo...

partidazos rapaces, teño que quitarme o sombreiro.
Xa facia tempo que non veia esas gañas e esa intensidade no Melide f.s. agora sabemos que temos unha gran plantilla e so queda (con unha pouca de sorte) plasmalo na liga.
Teño que destacar dous xogadores por encima do resto.
O unico xogador polo que preguntou Pablo Prieto (director deportivo do Azkar), non e outro que o inigualable Roberto Maravillas:
-Aun no se retiro este señor?. Preguntou Pablo.
E o segundo e... San Cosme. que gracias o seu bo facer, a sua rapidez e a sua entrega, poidemos escoitar ¿boa? musica.
CABRONES, MERCENAARIOS

Melide Fs dijo...

Home, o presi neste humilde blog, que gran honra jeje, como dixeches no vestuario prometemosche titulos e o primeiro xa o tes, o agasallo que che deu o concello jeje, pero non pararemos ai, o proximo daremoscho na seguinte cea asique se o queres ver logo xa sabes...

Bueno algo e algo, a musica leveicha eu pero era de meu primo senon eu levaria xil rios ou juan pardo ou algo asi. Poideches preguntarlle Pablo se haberia sitio para min como speaker do Azkar, bueno tentareino co Arzua.

Uff vaya rallada tou dando solo duas últimas cousas se volves entrar confirma a hora do partido de Arzua e xa sabes que dependo de ti ou de alguen cercano a ti para colgar as fotos da presentación

Veña un saudo MERCENARIO JEFE

Anónimo dijo...

Queria facervos unha pregunta, E certo que o Melide Fs fichou a Popitas de Arzua????

Anónimo dijo...

A falta de algunha fichaxe que se poida facer de ultima hora,o plantel esta pechado.
A xente que se presentou o sabado pasado contra o Azkar, e a xente que vai defender as cores do Melide f.s.
Non hai dubida de que Popitas seria un xogador mais que interesante,pero non se falou nada con el.
Eu creo que estas enganad@.Pois chegaron os meus oidos que Popitas fichara polo Cire.
Ademais, Popitas teria o liston moi alto para que poida facernos esquenzer a Chopi.
Por certo, por un problema alleo o Melide f.s. mañan non xogaremos contra o Arzua. Posiblemente o noso rival de mañan sexa Laracha.

Anónimo dijo...

Boas blogger:
Teño que dar as gracias por un partido no cal a afición disfrutou como non o facía en tempo. Dende as gradas so se escoitaban bos comentrarios hacia vós. Teño a impresión que esta tempada o Melide F.S. dará a badalada definitiva. Estades no partido, disfrutades co encontro e disfrutades xogando xuntos. Ainda que este partido foi derrota estou segura de que nos vindeiros darédesnos moitas alegrías. Un cordial saudo

Anónimo dijo...

Penso q cun partido non se pode quitar moitas conclusións, eu sei como van estas cousas e o principio empezan a tempada 16 e acaban a tempada os 7 de sempre;
Decir que a plantilla esta cerrada é un grave erro!!! Necesitanse incorporacións a diario. E xente que realmente se inplique co equipo, non agora senon a mitade de temporada, nese momento é onde se necesita os xogadores e a aficción, non nun amistoso no medio do San Roque onde todo o mundo quere xogar!!!

Anónimo dijo...

Claro que non se poden sacar conclusións dun partido pero dicir que a afición non está presente é un erro porque o único que dan ganas é de non ir a ver ningún partido mais. Sei que as persoas que só podemos estar en dous partidos no ano (e por riba amistosos) non temos dereito a dicir nada pero así non gañades seguidores. Primeiro tedes que aceptar que sodes un equipo que pode chegar lonxe e que podedes gañar partidos. E segundo tedes que coidar un pouco máis a afición porque nós somos tan importantes coma vós. Saudos

Anónimo dijo...

Para este último anonimo, eu que digo q a afeción non esta presente son totalmente alleo a este equipo, asiq non a tomes con eles, eu fixen unha autocritica, criticando o primeiro a min, que fago coma ben dis ir a un partido amistoso no veran, o q si sei e q o final este equipo sempre o levantan os mesmos, os cales espero que este ano conten co teu e mais o meu apoio, non só neses partidos bonitos, senon o longo da tempada, nadie esta a criticar a afección nin moito menos!!!
Saudos

Anónimo dijo...

Oeoeoeee Viva Melide Fs e viva IVan de sao cosme e viva neiropolis!
Xa facia q non me pasaba por aqui pero q sepades q me mantiña ó tanto de todo por medio de tapi, baby and company. Parece que este ano promete pero imos tocar madeira pq senón dp pasa o q pasa...

Desexovos todo o mellor pero mirade de non ascender pq o Arzua en 1ªB as cousas estaran complicadas e asi para o ano volverá o DERBI!

Ivan, estou un pouco enfadado contigo pq se hai unha razon clave na miña fichaxe por Arzúa foi a repercusion mediatica q podia ter...pero a cousa qdou en nada pq non lle diches "bombo"...q decepción! Ade+ q non se che ve o pelo, xa non digo no campionato de melide...q non te esperaba ver...pero polo menos os sabados de troula...donde te escondes??? jejejej

Veña...un saudiño a todos e sorte!

P.D. Estou dacordo co comentario de Neira, popitas non me chega nin a altura da...

Fotos Semana Eypar 2010