domingo, 3 de abril de 2011

Non puido ser

Derrota do Melide Fs, na casa fronte o Autocares Pombo por 4-6 nun encontro moi igualado que rematou caendo do lado dos da Coruña.
Comezou mal o partido xa que os poucos segundos os visitntes adiantabanse no marcador logo de aproveitar un rexeite na nosa área. Ainda asi, o Melide seguiu o seu e primeiro Manu e despois Carlos conseguian dar a volta o marcador. Co dous a un no marcadoor o Pombo comezou a apretarnos e pouco a pouco colleu o mando do encontro e nos pouco a pouco fomonos do mesmo. Asi e pese o gol a pouco do descanso de Manu marchamos os vestiarios con 3-4 no marcador pero coa sensación de poder quedarnos cos tres puntos.
Na segunda métade esa sensación xa non foi tan clara, non estvemos tan metidos e solo Tapi nos salvou de encaixar mais goles. Certo é que o acerto cara a portería non foi onte tampouco a nosa virtude. Solo Manu a falta de dous minutos para o final foi quen de perforar a meta visitante poñendo o 4-6 final.
Destacar sobre todo e unha semana mais a AFICIÓN, simplemente impresionante, esta semana sobretodo con rapaces, insisto MOITAS GRACIAS.
A vindeira semana o equipo visita o Castro para tentar volver a senda da victoria.
Antes de rematar a crónica desta semana, gustaríame mandar dende todo o Jim Sport Melide FS un forte abrazo a Bareto para que se recupeere o antes posible. ANIMO CRACK.
Un saúdo.

16 comentarios:

Quintás dijo...

Moi boas. Solo quería desexarvos sorte no que vos queda de liga e sobre todo mandar un forte abrazo e moitos animos a Bareto, espero que te recuperes pronto e que sigas marcando moitos goles, tanto no Melide FS como no Toques. Ánimo fenómeno que ti podes.
Un saudo.
Forza Cire!!
Forza Melide FS!!

riki dijo...

Aproveito este magnífico blog para mándarlle ánimos a Bareto, trasmitirlle dende aquí toda a forza posible ¡¡¡¡
é suscribo a Santi Quintás:
Forza Melide FS e Forza Cire ¡¡¡

Tonecho dijo...

Antes de nada empezar por lo importante, que es mandarle un abrazo y animo a BARETO, para que se recupere pronto. Que tanga paciencia y ganas de recuperarse.

Sobre el partido, decir que este fin de semana paso por Melide el equipo mas completo de la liga a mi entender. Me gusta mas el futbol sala del Mera pero considero que tiene mas potencial el Pombo y que los dos seran grandes y claros ganadores de la liga (si se lo permite el Outeiro y el Negreira).
Por nuestra parte, partido no muy bueno en el que 1 rechace y dos despistes (un corner, y una paralela) nos mataron. Por el resto partido bueno, y que nos dice donde estamos y quienes somos. Le plantamos cara al equipo mas duro de la liga y perdimos por pequeños errores puntuales.
Solo algun problemilla concreto con algun jugador puntual con el que hablare en el entreno.
Felicitar a Manu, que hizo un gran partido, tirando del equipo en los momentos duros, y Tapi que sigue en su linea.
El resto bien todos, felicitaros por el trabajo y por no bajar los brazos en ningun momento.
Dar las gracias a la grada, cada dia, mas y mejor, y en concreto al equipo de las niñas de las escuelas y al equipo benjamin del Cire que nos acompañaron casi todos.
La liga nos sonrie y el Negreira perdio lo cual nos lo pone a tiro, con un partido mas y jugando el ultimo en casa.
Sobre los comentarios de ascensos y demas, decir que el Negreira, si que puede ascender. No se si los que estan arriba quieren porque tambien es posible que el Mera quiera, pero no es cierto que el Negreira no pueda ascender.
Cambiando de tema, queria mandar un saludo al entrenador del Pombo, un historico de los banquillos con el que disfrute teniendo una charla sobre futbol sala y al que animo a que siga dando lecciones de futbol sala en los banquillos.
Sobre el Pombo, para desdecir las tonterias que suelen decir sobre ellos, aclarar que son un gran equipo y muchos de ellos muy buena gente, para nada las tonterias que se dicen de ellos. Son buenos y nobles, y teniendo muy claro a que juegan y para que juegan (para ganar).
Felicitarlos por la temporada y pedirles que ahora nos echen una mano con sus partidos para poder acercarnos en puntos al resto de perseguidores.
Un saludo a todos.

Anónimo dijo...

tonecho: el mera B disputara la promocion....pero aunque la gane no ascendera. no lo han hecho en años anteriores pudiendolo haber hecho, y sin crisis economica; y con una primera A mucho mas barata que la de la proxima temporada

Tonecho dijo...

Eso es lo que supongo, pero hay comentarios de que quiere vender la plaza de 1A y quedarse con el equipo de 1B. Sinceramente no me parece creible, pero es lo de siempre, no se puede saber nada seguro mientras no ocurra.
Agradeceriamos cualquier comentario sobre el tema, pero creible.
Por si alguno tiene dudas, nosotros no buscamos el ascenso, no es nuestra meta, pero si de repesca nos ofrecen el ascenso, nosotros si estariamos en disposicion de ascender (como club).
Pero dejo claro, que no es nuestra meta este año, pero es una opcion que esta cerca y que tenemos claro en el club.
Un saludo a todos.
Pd: Anonimo, si puedes te agradecemos que pongas el nombre, es una forma de darle un poco de interes a los comentarios, graciñas.

Un saludo a todos.

marcos dijo...

hasta donde conozco, es imposible que el Mera pudiese vender la plaza de primera A y jugar con la del filial en primera B:
las plazas no se pueden vender (lo que se hace habitualmente es la fusion del club comprador con el vendedor, pero obligatoriamente ambos deben ser de la misma provincia o limitrofes).
En este caso el filial deberia estar registrado como otro club (en este caso es un equipo del club mera fs) porque mediante la fusion encubierta desaparece el club mera fs.

marcos dijo...

y nunca un equipo filial puede ser independiente del primer equipo. excepto que sea otro club conun convenio de filialidad.
sera dificil que haya plazas libres la proxima temporada en 1ª B

Tonecho dijo...

La teoria es esa, pero ya sabes que hecha la ley, hecha la trampa.
Sobre las plazas libres en 1B, yo tambien tengo la impresion de que sera complicado que queden plazas libres, y tal como quedaran las categorias, la 1B sera dura el año que viene.
Graciñas por tus aportaciones marcos.
Un saludo.

Capitán Brunete dijo...

Hola a tod@s!
En primer lugar mandarle a Bareto un abrazo muy grande y una pronta recuperación!
Y por el resto, pues lástima la derrota de esta semana pero hay que seguir luchando fuerte hasta el final, así que VAMOS MELIDEEEE!

Tonecho dijo...

No veo a nadie, muchos examenes (jajajaj), mucho trabajo (jjajajjaaja), a que coño esperais para entrar y decir algo esta semana.
Si no tenemos anonimos no os animais.
Prepararos hoy, os voy a dar candela a todos.
Un saludo a todos.

Anónimo dijo...

menuda banda qe nin se quera entrenades,e mellor qe nunca o fagades asi polo menos teredes escusa o final desta tempada cando non logredes o ascenso.

S€RGI dijo...

Boas!
Bon partido o disputado este fin de semana en melide, bstante iwalado qe se decidiu en pekenos detalles.
Na primeira parte nn comezamos moi ben o qe aproveitou o Pombo pa poñerse x diant. Poko a poko comezams a coyerye o ritmo o partido e logramos darye a volta o marcador (2-1), cabe destacar o segundo gol qe fo un golazo despois dun xogada a primeiro toke qe rematou Carlos 500. Despos duns bos minutos tivemos unha pajara de 5 min qe aproveitou o Pombo pa poñerse 2-4, a pesar de todo segimos loitando e xegamos o desknso cun 3-4.
Na segunda parte nn tivemos moita sorte, fallams varias oportunidades, e o Pombo sentenciou o partido con dous goles mais (3-6),por algo e o primeiro,as qe teñen marcanas, o final manu maqiyou algo o partido qe xa estaba sentenciado.
Na miña opinión as claves do partido estiveron 1º na pajara qe tivemos na primeira parte, e 2º qe o Pombo na primeira parte tivo algo de sorte nos goles (2 goles de rebote, e outros 2 de despites moi grandes nosos), con esto nn to desmerecendo o Pombo qe pa min ten un ekipazo, nn son os qe meyor xogan peo son os mas efectivos e mais regulares. Noraboa xla gran tempada qe stan facendo.
Destacar do melide fs qe estivemos sempre metidos no partido a pesar de qe fumos case to o partido x detras no marcador, e incluso o final do partido co 3-6 nn ns viñemos abaixo e segimolo intentando.
Ste fin de semana partido imxtante pa segir metidos ai arriba, sen confianza a pesar de qe o Castro vai abaixo (recordar qe o ano pasado xa perdemos ali), intentaremos gañar e aproveitarnos do nfrentos dos de arriba.
UN SAUDO, e grazas a toa a xente qe se acerk at o pabeyon de melide.
Darye tamen ANIMOS a Bareto, e spere qe se recurpere pronto.
AUPA MELIDE FS!!
vemons o venres no entreno.

S€RGI dijo...

Se o mera B nn ten intención de ascender pa xoga a fase de ascenso?
Nn seria mais loxico qe deixara a plaza a outro ekipo.

marcos dijo...

reglamentariamente la fase de ascenso la juegan los clasificados segundos de cada grupo. en caso de resignar el ascenso el ganador, se le ofrece al perdedor, incluyendo a algun tercero se desvritua la competicion

Anónimo dijo...

Te equivocas Marcos, en el caso de renunciar al ascenso el ganador de la eliminatoria de segundos clasificados, se le ofreceria al perdedor de dicha eliminatoria como dices tu, pero siempre y cuando haya plazas libres en Nacional B, dejando de tener preferencia el equipo de Autonómica y si el posible arrastre de Nacional B. La Federacion de Futbol solicita a la Federacion Gallega la lista de los 3 ascendidos y esta consulta a dichos equipos si desean participar o no. En el caso de no querer, no volverian a ofertar mas plazas hasta que se supiera que no se reunia el cupo de 16 equipos en Nacional B. En ese caso se ofertaria por orden clasificatorio a los de Autónomica.

marcos dijo...

es como dices tu, no me exprese correctamente. igualmente lo que intentaba explicar es que si se incluye a un tercero en esa eliminatoria se desvirtua el playoffs

Fotos Semana Eypar 2010